Hoe kan ik betalen?

In Nederland is iDeal de meest voorkomende online betaaloptie. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankieren programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDeal hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDeal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:
Verzending is gratis binnen Nederland vanaf € 65,00. Bij bestellingen onder de € 65,00 betaalt u een standaard bijdrage in de verzendkosten van € 6,95.
België:
Vanaf € 90,- verzenden wij uw bestelling gratis. Standaard tarief: € 9,00
Verzending naar Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Groot-Brittanië, Zwitserland:
Standaard tarief: € 12,-. Vanaf € 375,- verzenden wij uw bestelling gratis.
Verzending naar Finland, Ierland, Noorwegen, Portugal, Spanje, Zweden en Griekenland:
Vanaf € 500,- verzenden wij uw bestelling gratis. Standaard tarief: € 18,-

Neem contact met ons op voor andere landen.

Leveringstermijn

Producten welke voorradig zijn worden na betaling dezelfde dag, doch uiterlijk binnen 24 uur verzonden via brievenbuspost of de pakketservice van PostNL.

Normaal gesproken duurt verzending via postNL pakketservice één dag dus binnen maximaal 48 uur heeft u vrijwel altijd uw bestelling in huis.

Hoe weet ik wat de status is van mijn bestelling?
U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op uw account. Klik boven in op de pagina op “Log in” en gebruik de inloggegevens die u eerder heeft opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. U komt dan op “Mijn accountpagina”. U ziet hier al uw bestellingen staan met daarachter de status.
  • Betaald betekent dat uw bestelling reeds betaald is en dat uw bestelling binnen 24 uur verzonden wordt.
  • Wachten op betaling betekent dat uw betaling nog niet onvangen is. Zodra uw betaling binnen is wordt uw bestelling verzonden.
  • Geannuleerd betekent dat uw bestelling vanuit het systeem of handmatig geannuleerd is. Dit gebeurt automatisch als uw iDeal betaling niet gelukt is. Neem contact op om uw betaling alsnog uit te kunnen voeren of plaats uw bestelling opnieuw.
  • Verzonden betekent dat uw bestelling al via brievenbuspost of pakketpost met PostNL verzonden is. In de meeste gevallen heeft u uw bestelling daarna binnen 24 uur in huis.
U ontvangt altijd een verzendbevestiging als uw bestelling verzonden is. Als verzending plaatsvindt via pakketpost van DHL vindt u in de verzendbevesting een link naar de Track&Trace pagina. Als u hierop klikt komt u automatisch in het DHL scherm van uw verzending. U kunt dan bekijken wanneer uw pakket geleverd zal worden. Hou er echter rekening mee dat het soms even duurt voordat PostNLde verzending in het systeem heeft staan. Mocht u de melding krijgen dat het pakket niet gevonden is probeer het dan op een later tijdstip nog eens. Mocht deze melding blijven bestaan, neem dan even contact op.
Ruilen en retourneren
Wilt U een product ruilen of bent U niet tevreden met een product dan kunt u deze binnen 7 dagen na verzending van uw bestelling aan ons retourneren. Neem wel eerst contact met ons op om ons ervan op de hoogte te stellen dat u het product wilt ruilen of retourneren. In geval van ruilen laat ons dan ook weten welk product u hier graag voor in de plaats wenst te ontvangen. Let op: ruilen of retourneren is alleen mogelijk als het product nog in exact dezelfde staat als bij levering verkeert. De bijkomende verzendkosten zijn voor uw rekening.
Klachten
Wij proberen er alles aan te doen om u als klant tevreden te stellen en zeker ook te houden. Mocht u ondanks onze inspanningen toch niet tevreden zijn, dan kunt u schriftelijk of via e-mail contact dan wel via onze contactpagina uw klacht aan ons doorgeven.

Gaarne duidelijk uw contactgegevens in de correspondentie vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen. Binnen 14 dagen zullen wij inhoudelijk op uw klacht reageren.

Ik heb een digitale waardebon ontvangen, hoe kan ik deze verzilveren?
Op deze digitale waardebon staat een kortingscode vermeld. Als u een product via onze webshop bestelt krijgt u op de betaalpagina de mogelijkheid om deze kortingscode in te voeren. De desbetreffende korting wordt vervolgens automatisch verrekend.
Hoe kan ik een intracommunautaire levering aanvragen (factuur met 0% BTW voor EU ondernemers)?
Wij kunnen u als bedrijf tegen 0% btw factureren als u inkoopt namens een bedrijf, gevestigd bent in een ander EU-land èn in het bezit bent van een geldig btw nummer voor het betreffende land. De goederen moeten dan wel geleverd worden aan dat EU land.
Als u aan deze voorwaarden voldoet en gebruik wilt maken van deze intracommunautaire levering moet u een account aanmaken in de webwinkel en daarin uw adresgegevens en BTW nummer vermelden. Nadat u dit gedaan heeft stuurt u een email en u geeft aan dat u recht heeft op een intracommunautaire levering. Uw gegevens worden dan gecontroleerd en uw account wordt omgezet naar een BTW vrij account. Nadat dit gedaan is ziet u als u ingelogd bent in de webwinkel dat de prijzen zonder BTW weergegeven worden. Doe dit altijd voordat u een order plaatst of in elk geval voordat u de betaling uitvoert. Als uw order al betaald is kunnen wij uw deze helaas niet meer aanpassen en de intracommunautaire levering toepassen. Ook het doen van creditbetalingen om deze reden is helaas niet mogelijk.
Cookies

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schijf van uw computer wordt opgeslagen.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze webwinkel te faciliteren, het inloggen op onze website te vergemakkelijken en uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser maar dit kan het functioneren van onze website negatief aantasten. Met uw toestemming plaatsen wij “tracking cookies” op uw computer. Deze cookies gebruiken wij om bij te houden welke pagina’s u bezoekt, om zo een profiel op te bouwen van uw online gedrag. Dit profiel is niet gekoppeld aan uw naam, adres, e-mailadres en dergelijke, maar alleen om advertenties af te stemmen op uw profiel zodat deze zo veel mogelijk relevant voor u zijn.

U heeft het recht om te vragen om inzage in en correctie of verwijdering van uw gegevens. Zie hiervoor onze contactpagina. Om misbruik te voorkomen kunnen wij u vragen om u adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dient u een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen.

Via onze website wordt een cookie geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten.

Zoek

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Uncategorized
Nederland: Gratis verzending vanaf € 65!
✓ België: Vanaf € 90,- verzenden wij uw bestelling gratis.
Op werkdagen vóór 14.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden!

 


Schrijf je nu in voor onze Nieuwsbrief!

Ontvang het laatste nieuws en de nieuwste acties van the Silhouette Shop

Welkom bij de Silhouette Familie